شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تأکید کرد؛

لزوم همدلی مسئولان استان جهت تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی اراک

گودرزی زاده مصلی اراک

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اراک به اقدامات کتابخانه های عمومی از هفته کتاب سال گذشته تاکنون اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، علی گودرزی زاده، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اراک به اقدامات کتابخانه‌های عمومی استان از هفته کتاب سال گذشته تاکنون اشاره کرد.

گودرزی زاده ضمن تبریک هفته کتاب، یاد و خاطره علامه طباطبایی مفسر، فیلسوف، فقیه، عارف و اسلام‌شناس بزرگ جهان اسلام که سالروز وفات ایشان روز کتاب و کتابخوانی و کتابدار نامگذاری شده است را، گرامیداشت. 

وی از ارائه بیش از ۶۰ خدمت فرهنگی در رویکرد جدید نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور خبر داد و گفت: امروزه کتابخانه‌ها با تعریف این رویکرد دیگر صرفا مخازن کتاب نیستند و خدمات متنوع فرهنگی از جمله رویداد کسب و کارهای کوچک در آن ها برقرار می شود. 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی به پروژه کتابخانه مرکزی شهر اراک اشاره کرد و گفت: این کتابخانه با بیش از ۱۸ هزار مترمربع، بزرگ‌ترین کتابخانه عمومی در سطح کشور محسوب می‌شود که در صورت ساخت و تجهیز آن شاهد اتفاقات خوبی چون افزایش فضاهای فرهنگی شهر خواهیم بود. 

گودرزی زاده از مسئولان استانی درخواست کرد اقدامات لازم جهت تسریع روند بهره برداری از این ابرپروژه فرهنگی انجام شود.

لزوم همدلی مسئولان استان جهت تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی اراک

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 3 =