یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹

به میزبانی سینما استقلال خرم آباد انجام می شود؛

اکران رایگان فیلم برای اعضای کتابخانه های عمومی در هفته کتاب

لرستان

به مناسبت هفته کتاب و به میزبانی سینما استقلال خرم آباد، تماشای فیلم برای اعضای کتابخانه های عمومی رایگان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان، سید سجاد راستخانه مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان با اشاره در پیش رو بودن سی و یکمین هفته کتاب، بیان داشت: سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۳ لغایت ۳۰ آبان ماه با شعار ملی «آینده خواندنی است»، با برنامه های متنوع فرهنگی و فعالیت های کتاب محور همزمان با سراسر کشور در کتابخانه های عمومی استان نیز برگزار خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان ادامه داد: به میزبانی سینما استقلال خرم آباد در ایام هفته کتاب فیلم های اقتباسی با موضوع کتاب در نظر گرفته شده که اعضای کتابخانه های عمومی می توانند به صورت رایگان با حضور در این سینما به صورت رایگان این فیلم ها را تماشا  کنند.

راستخانه با بیان اینکه علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پرتال اداره کل کتابخانه های عمومی استان مراجعه کنند، افزود: علاوه بر پخش فیلم اقتباسی در سینما استقلال خرم آباد، جلسات نقد و بررسی فیلم ها نیز با حضور کتابداران، اعضای کتابخانه های عمومی و سایر علاقمندان هر روز پس از اکران هر فیلم نیز برگزار خواهد شد.

وی برنامه های سی و یکمین دوره هفته کتاب استان را پرتعداد و با کیفیت مطلوب عنوان کرد و اظهار داشت: پس از جلسات متعدد کارشناسی و برنامه ریزی صورت گرفته برای همه گروه های سنی و اقشار مختلف مردم ویژه برنامه های فرهنگی و کتاب محور در نظر گرفته شده که علاقمندان می توانند با مراجعه به کتابخانه های عمومی استان در این برنامه ها شرکت کنند. کتابداران پرتلاش استان با روی گشاده میزبان مراجعه کنندگان خواهند بود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان در پایان ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور در کتابخانه های عمومی استان، گفت: در ایام هفته کتاب جریمه دیرکرد اعضا شامل تخفیف صد در صدی بوده و همچنین در روزهای ۲۳، ۲۴ و ۲۵ آبان ماه عضویت در کتابخانه های عمومی رایگان خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 1 =