سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴

پیام تبریک فرماندار شهرستان بانه به مناسبت فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی

فرماندار بانه- تبریک هفته کتاب

کمال خدری، فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بانه با انتشار پیامی فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان، متن پیام فرماندار شهرستان بانه به شرح زیر است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ 

کتاب میراثی ماندگار، پدیده ای باشکوه و با ارزش و عامل روشنگری در زندگی بشر است.

 کتاب تنها مونس انسان های اندیشمند است که حتی در روزگار پیشرفت های چشم گیر بشر در عرصه های دانش و نوآوری نیز، نه تنها اهمیت خود را از دست نداده بلکه جلوه های گسترده تر، تازه تر و پایدارتری یافته است.

اهمیت کتابخوانی در اسلام به‌قدری است که معجزه پیامبر اکرم (ص) از نوع کتاب است و در این کتاب مقدّس هم اولین آیاتی که بر پیامبر (ص) نازل شده با امر به خواندن و الفاظ کتاب، قلم، و علم توأم شده است.

هفته کتاب فرصت مناسبی است در جهت ترویج فرهنگ مطالعه و در این راستا همه اندیشمندان ، فرهیختگان ، نهادهای فرهنگی و اجتماعی می توانند با برنامه ریزی در جهت نهادینه کردن این فرهنگ در سطح جامعه گام بردارند.

اینجانب ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی به عموم شهروندان محترم علی الخصوص خادمان کتاب به ویژه کتابداران پر تلاش کتابخانه های عمومی شهرستان بانه ،دوست داران و همراهان کتاب،از کلیه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم و متفکران و صاحب نظران که در راستای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران گام برداشته اند، قدردانی می نمایم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
5 + 1 =