چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲

با صدور پیامی؛

فرماندار شهرستان سنندج آغاز هفته کتاب و کتابخوانی را تبریک گفت

فرماندار سنندج- تبریک هفته کتاب

حسن عسکری، فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان سنندج با صدور پیامی، آغاز هفته کتاب و کتابخوانی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان، متن پیام وی به شرح زیر است:

« کتاب، محصول تجربه‌های بشری و خلاقیت‌های ذهنی و آموخته‌های درازمدت انسان است و دستاورد اندیشه‌ها و کاوش‌های ژرف و ره‌آورد عشق انسان به دانش و آرامش است.

بزرگترین شاهد و دلیل برای ارزش و اهمیت کتاب این است که پروردگار عالم آیه‌های رحمت خود را در دل کتابی ارزشمند و در قالب معجزه‌ای راهگشا به نام «قرآن» بر پیامبر اکرم(ص) نازل کرده و همه را به پیروی از آن دعوت می‌نماید و بشارت می‌دهد که یگانه راه  سعادت جامعه بشری، پیروی از همین کتاب است. هفته‌ی کتاب و «روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار» فرصتی مغتنم برای توجه و اهتمام بیشتر به مقوله‌ی ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین محورهای توسعه‌ی جامعه است.

 اینجانب فرارسیدن روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار را به تمامی تلاشگران حوزه‌ی کتاب، به‌ویژه پدیدآورندگان و فعالان چاپ و نشر کتاب و همچنین کتابداران و کارکنان کتابخانه‌ها تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و رسالت فعالان این حوزه در سنندج که به عنوان هفتمین پایتخت کتاب ایران انتخاب شده است سنگین‌تر است، توفیق روزافزون خادمان فرهنگ و اندیشه را از خداوند بزرگ خواستارم.»

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 13 =