جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱

بخشدار مرکزی کنگان در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان کنگان:

کتاب و کتابخوانی در مدارس فرهنگ سازی شود

1.jpg

بخشدار مرکزی کنگان در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان کنگان با تاکید بر تقویت کتاب و کتابخوانی و فرهنگ سازی آن در مدارس به ویژه در مقاطع ابتدایی، گفت: باید کارگروه سیاستگذاری و برنامه ریزی برای تعیین کتاب های مفید و جهت دهی به مسیر مطالعاتی دانش آموزان تشکیل شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر، همزمان با سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان کنگان به ریاست بخشدار مرکزی کنگان و سایر اعضای انجمن در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

علی محمدی، بخشدار مرکزی کنگان در این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن هفته کتاب،کتابخوانی وکتابدار، اظهار کرد: کتاب و کتابخوانی از مهمترین ارکان حوزه فرهنگ است.

وی با تاکید بر تقویت کتاب و کتابخوانی و فرهنگ سازی آن در مدارس به ویژه در مقاطع ابتدایی، گفت: باید کارگروه سیاستگذاری و برنامه ریزی برای تعیین کتاب های مفید و جهت دهی به مسیر مطالعاتی دانش اموزان تشکیل شود.

امینه پشتیبان نژاد، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کنگان نیز در ادامه ضمن بیان گزارش فعالیت های کتابخانه ها از ابتدای سال جاری تاکنون، رئوس برنامه های هفته کتاب شهرستان از جمله رونمایی از کتاب ، برگزاری مسابقات کتابخوانی، همایش یک روز با کتاب و برگزاری کارگاه های آموزشی مختلف بیان کرد.

همچنین کتاب «امواج اراده ها» نوشته راضیه عزیزی توسط رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کنگان معرفی و به رسم یادبود یک نسخه از این کتاب به هریک از اعضای انجمن اهدا شد.

در پایان هریک از اعضای انجمن نکته نظرات و پیشنهادات خود را در راستای دستور کار جلسه مطرح نمودند و همچنین شهرداری های سه گانه شهرستان جهت تامین جوایز مسابقات کتابخوانی شهرستان اعلام آمادگی نمودند.

کتاب و کتابخوانی در مدارس فرهنگ سازی شود

کتاب و کتابخوانی در مدارس فرهنگ سازی شود

کتاب و کتابخوانی در مدارس فرهنگ سازی شود

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 9 =