یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰

با صدور پیامی؛

فرماندار شهرستان مریوان هفته کتاب و کتابخوانی را تبریک گفت

فرماندار مریوان -تبریک هفته کتاب

اسماعیل احمدی، فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان مریوان، با صدور پیامی هفته کتاب و کتابخوانی را تبریک گفت.

به گزارش روابط اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان، متن کامل پیام وی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در تقویم رسمی کشور ۲۴ آبان به نام روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار نامگذاری شده و علت این نامگذاری اهمیت بالای این موضوع در جامعه است.

بی شک اهمیت دادن به مسایل کتاب و کتابخوانی وترویج مطالعه در ارتقای توسعه فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی اثرگذار است و توجه  به آن ضرورت دارد.

امروزه نهادهای فرهنگی و ادارات فرهنگی مختلف از جمله کتابخانه های عمومی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، دانشگاه ها و حوزه هنری نقش مهمی در توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی دارند که قطعا توجه به این موضوع در رشد و پیشرفت هر منطقه تاثیرگذار است.

ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و مطالعه منجر به تقویت پیوند جامعه و کتاب می شود و همه باید تلاش کنیم تا سطح مطالعه در اقشار مختلف جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان افزایش یابد.

تلاش ادارات، نهادها و دستگاه های ذیربط عضو انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان مریوان بر این است تا مشکلات کتابخانه های عمومی رفع و سطح سرانه مطالعه اقشارجامعه ارتقا یابد.

اینجانب هفته کتاب  و کتابخوانی را به مدیریت و مجموعه کتابخانه های عمومی، کتابداران و فعالان این حوزه در شهرستان مریوان تبریک عرض می نمایم. توفیق روزافزون، سلامتی و سربلندی همگان را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 1 =