یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶

فرماندار سردشت:

رشد و ترویج کتابخوانی نیازمند ابتکار، اندیشه، خلاقیت و نوآوری است

دیدار فرماندار سردشت

به مناسبت هفته کتاب سرپرست اداره کتابخانه های عمومی سردشت با باباخان اسکندری، فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی،  همزمان با سی و یکمین دوره هفته کتاب، پیمان کریمی، رئیس اداره کتابخانه های عموم با همراهی حسن حسن‌زاده، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سردشت با باباخان اسکندری، فرماندار این شهرستان دیدار و در راستای مسائل و مشکلات کتابخانه ها گف و گو کرد.

باباخان اسکندری، فرماندار شهرستان سردشت در دیدار با سرپرست اداره کتابخانه های عمومی و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، ضمن گرامیداشت هفته کتاب، کتابخوانی و روز کتابدار، بیان داشت: کتابخوانی یکی از ابزارهای رشد و تعالی انسان و موجب توسعه جامعه است.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ کتابخوانی نیازمند ابتکار، اندیشه، خلاقیت و نوآوری مداوم می باشد، تحقق این امر را در افزایش مهارت های فردی، سواد اجتماعی، تقویت دانش عمومی و بهبود سبک زندگی کودکان با روش های خلاقانه و مبتکرانه دانست.

فرماندار شهرستان سردشت همچنین برنامه ریزی در جهت تقویت فرهنگ مطالعه را امری ضروری خواند و یادآور شد در جهت اجرای این سیاست بایستی از همه ظرفیت ها، خصوصاً از سازمان های مردم نهاد استفاده بیشتری شود.

در ادامه این دیدار، پیمان کریمی، سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سردشت ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و تشریح فعالیت های این اداره در هفته کتاب، به بیان مسائل و مشکلات کتابخانه های عمومی سطح شهرستان از جمله ساختمان کتابخانه عمومی ابن سینا پرداخت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
6 + 4 =