شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸

با حضور در سازمان انتقال خون ایران؛

دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور به پویش کتاب خون پیوست

کتابخون

همزمان با سی و یکمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با حضور در سازمان انتقال خون ایران، در پویش کتاب خون شرکت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، همزمان با سی و یکمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با حضور در سازمان انتقال خون ایران در پویش کتاب خون شرکت کرد.

وی با انتشار تصویری از اهدای خون در شبکه های اجتماعی نوشت: یکی دیگر از کارهای امروز شرکت در پویش #کتاب_خون با اهداء خون بود. از همه کتاب دوستان، کتابخوانان و کتابداران عزیز دعوت می کنم در ایام هفته کتاب به این پویش حیات بخش بپیوندید. 

گفتنی است، پویش «کتاب‌خون» با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و سازمان انتقال خون ایران، به منظور تحقق شعار «اهدای کتاب، اهدای دانایی؛ اهدای خون، اهدای زندگی» با هدف اهدای خون و تأمین خون سالم مورد نیاز بیماران از زنجیره گسترده کتابخانه‌های عمومی، برگزار می‌شود. علاقه‌مندان و اعضای کتابخانه‌های عمومی می‌توانند ضمن پیوستن به شبکه گسترده کتابخانه‌های عمومی کشور از ۲۳ تا ۳۰ آبان ماه با مراجعه به نشانی www.ibto.ir و یافتن نزدیکترین مرکز اهدای خون در این پویش شرکت کنند. 

دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور به پویش کتاب خون پیوست

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
6 + 3 =