یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱

با صدور پیامی انجام شد؛

تبریک فرماندار کلاله به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب

فرماندار کلاله

فرهاد شیبک فرماندار کلاله، با صدور پیامی فرارسیدن ایام گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گلستان، فرهاد شیبک فرماندار شهرستان کلاله طی پیامی هفته کتاب و کتابخوانی را به اهالی فرهنگ و هنر تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر میباشد:
بسمه تعالی
 کتاب یکی از قوی ترین ابزارهای فرهنگی از گذشته تاکنون بوده و در روزگار پیشرفت های چشم گیر بشر در عرصه های دانش و نوآوری نیز، نه تنها اهمیت خود را از دست نداده بلکه جلوه های گسترده تر، تازه تر و پایدارتری یافته است و هنوز مهمترین راه رشد فکری جامعه، کتابخوانی و ارتباط با کتاب است.
از دیرباز کتابخوانی از دغدغه‌ های اصلی فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و به کرات در فرمایشات رهبر عظیم‌ الشأن انقلاب تبلور یافته است. نهادینه‌ شدن این فرهنگ و دامن‌ گستری این امر مهم، همراهی و مشارکت تمامی نهادها و دستگاه‌ های اجرایی را می‌ طلبد.
اینجانب فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی را به مردم شریف و هنردوست شهرستان ، دست اندرکاران حوزه کتاب و کتابخوانی خصوصا نویسندگان، مولفین و ناشران پرتلاش منطقه که با کمترین امکانات، در عین حال با عشق و شوق فراوان دست به قلم شده‌اند و آثاری ارزشمند از خود بر جای می‌گذارند و همه فعالان توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی که بدون هیچ چشم داشتی، در راستای وظایف فرهنگی خود تلاش می‌کنند، تبریک عرض می‌ کنم.

فرهاد شیبک
فرماندار کلاله

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
6 + 12 =