دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶

همزمان با هفته کتاب انجام شد؛

حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی ایلام در صدا و سیمای مرکز استان

صداوسیما

مدیرکل اداره کتابخانه های عمومی استان ایلام با حضور در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی صدا و سیمای استان به معرفی برنامه‌های هفته کتاب پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام، سمیه حیدری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با حضور در برنامه تلویزیونی گفتگوی ویژه خبری و برنامه رادیویی در مسیر توسعه، به معرفی برنامه‌های هفته کتاب پرداخت.
 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی ایلام ضمن تبریک هفته کتاب از اجرای بیش از ۳۵۰ برنامه فرهنگی – ترویجی در حوزه کتاب و کتابخوانی در هفته کتاب امسال با شعار «آینده خواندنی است» در سطح استان، شهرستان و کتابخانه‌ای در ایلام خبر داد و گفت: به مناسبت فرارسیدن سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۳ لغایت ۳۰ آبان ماه، برنامه های متنوعی در این نهاد فرهنگی در ایلام برگزار می‌شود. طی این مدت بیش از ۳۵۰ برنامه فرهنگی در نقاط مختلف استان اجرا می‌شود.
 

وی اظهار داشت: در هفته کتاب برنامه‌‍‌های متنوع فرهنگی شاخص نظیر کلنگ‌زنی و افتتاح کتابخانه‌های روستایی، دیدار با نماینده محترم ولی فقیه، حضور در مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، برپایی میز خدمت و غرفه معرفی کتابخانه‌ها در مصلی، ویژه برنامه هفته کتاب در مدارس روستایی، کتابت قرآن کریم، برگزاری مسابقات و پویش‌های کتابخوانی وکتابخانه ای، پویش اهدای کتاب-میراث ماندگار، پویش کتابخون، ویژه برنامه تقدیر از کتابداران و فعالان عرصه ترویج کتاب و کتابخوانی و جشن روز کتاب با نگاه ویژه به توانخواهان، طرح عضویت رایگان و بخشودگی جرایم دیرکرد منابع امانی در کتابخانه‌های عمومی و برنامه های جنبی نظیر جمع خوانی، نشست کتابخوانی، رونمایی و نقد کتاب، قصه گویی، شعرخوانی، انشاء نویسی، ساخت کاردستی و اوریگامی، در مدارس در تمامی کتابخانه های شهری و روستایی استان برگزار خواهد شد.

حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی ایلام در صدا و سیمای مرکز استان

حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی ایلام در صدا و سیمای مرکز استان

حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی ایلام در صدا و سیمای مرکز استان

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
7 + 10 =