دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

یادداشت عضو حقیقی انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبدانان به مناسبت هفته کتاب؛

هفته کتاب، تابش نور و نجابت بر جان‌های عاشق و افکار صادق است

حرمت

سید حرمت الله موسوی مقدم، عضو حقیقی انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبدانان طی یادداشتی فرارسیدن هفته کتاب را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام، سید حرمت الله موسوی مقدم، فعال فرهنگی و عضو حقیقی انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبدانان طی یادداشتی فرارسیدن هفته کتاب را تبریک گفت. در متن این یادداشت آمده است:
 

کتاب تجلی رحمت خدا و طلوع انوار مصطفی(ص) از افق نبوت و آفاق امامت به کرانه‌های کرامت انسانی است که سپاه جهل را مغلوب و لشگر دانائی را نصرت می‌بخشد. هفته کتاب ایامی آسمانی و موسمی مبارک است که  انوار آن با عبور از رایحه رحمت، آسمان عزت  و محراب محبت بر جان جهان می‌تابد و ماعده مانایی و فاخته فرهیختگی را به آوردگاه عشق و آزادگی تقدیم می‌کند. طلوع سبز و طالع سرخ و سوره سفید این یار مهربان سایه ساری است که عالم انسانیت را از شلاق شوم نادانی نجات و به آرامگاه ابدیت و آرامش منتقل می‌کند.
 

در نخستین روز و ساعات اجلال نزول این روزهای رهایی و روزنه‌های روشنایی، نور کتاب در دل،  فانوس مطالعه در دست، تاج کتابخوانی بر سر و جامه‌ای از حریر کتابخوانان برتن در محراب محبت احرام ادب می‌بندم و ضمن تقدیم  گُل شادباش و گلواژه‌ی تهنیت، هفته هدایت و حلاوت کتاب را به ساحت شریف دبیرکل محترم، معاونین مکرم، کتابداران معظم، کتابخوانان معزز و کلیه کتاب بدستان ساعی و سخاوتمندمان در اقصی نقاط ایران بزرگ بخصوص مدیرکل محترم و فرزانه و همکاران سختکوش ایشان در استان ایلام تبریک عرض نموده و از آستان عظیم کریم کردگار آرامش و عافیت توأم با سرور و سلامتی برای این باغبانان نور افروز خواهان و خواستارم.
 

عزت مزید و دولت عمرتان پایدار.
 سید حرمت الله موسوی مقدم

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 14 =