چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸

طی حکمی از سوی دبیرکل نهاد صورت گرفت؛

انتصاب سرپرست دفتر امور حقوقی

انتصاب

مهدی رمضانی دبیرکل نهاد با صدور حکمی حسن فرخی را به سرپرستی دفتر امور حقوقی منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد با صدور حکمی حسن فرخی را با به سرپرستی دفتر امور حقوقی منصوب کرد. متن حکم دبیرکل نهاد به این شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای حسن فرخی

سلام علیکم

در ذیل عنایت و مهر بیکران الهی و با توسل و توجه به ساحت مقدس ائمه هدی علیهم السلام و نظر به تعهد، سوابق و تخصص جنابعالی و با توجه به پیشنهاد معاون محترم اداری و مالی، جنابعالی را به عنوان «سرپرست دفتر امور حقوقی» منصوب می‌کنم.

انتظار می‌رود ضمن بهره‌گیری از ظرفیت کارشناسی موجود، در راستای ارتقای کمی و کیفی وضعیت اجرای موازین حقوقی و دفاع مؤثر از حقوق نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در مراجع ذی‌ربط نهایت همت و تلاش خود را به کار گیرید. مشاوره به استان‌ها، ارتقاء سطح علمی و تخصصی کارشناسان ستاد و استان‌ها، مشارکت مؤثر در به‌روزرسانی آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های نهاد، سرعت و دقت در رسیدگی به مسائل و همچنین بررسی، اظهارنظر و مشاوره در انعقاد قراردادها و تفاهم‌نامه‌ها دیگر مواردی است که انتظار می‌رود در تحقق آن‌ها کوشا باشید.

امیدوارم در سایه لطف الهی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی پیروز و منصور باشید.

مهدی رمضانی
دبیرکل


گفتنی است، حسن فرخی، متولد ۱۳۴۹، دارای کارشناسی‌ارشد فقه و حقوق است و تا پیش از این به عنوان معاون مرکز بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت کشور مشغول به فعالیت بوده است.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 15 =