چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳

در پیام تسلیت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور تأکید شد؛

این جنایت‌ها «ملت امام حسین(ع)» را از صراط مستقیم خود منصرف نخواهد کرد

چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان

نهاد کتابخانه های عمومی کشور با صدور پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان، شهادت ده ها نفر از هم وطنان در این جنایت را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، متن پیام به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان را محکوم می‌کند و شهادت ده‌ها نفر از زائران عزیز مزار حاج قاسم سلیمانی در سالروز شهادت او را تسلیت می‌گوید و برای مجروحان از خداوند مهربان شفای عاجل خواستار است.

چنانکه به شهادت رساندن عده‌ای پیش از انقلاب نتوانست نهضت را متوقف کند؛ به خاک و خون کشیدن مردم توسط منافقین نهال انقلاب اسلامی را نخشکاند؛ هجوم صدام و تحمیل جنگ هشت‌ساله نظام جمهوری اسلامی را ساقط نکرد؛ به خاک و خون کشیدن مردم بی‌گناه، زنان و کودکان نیز «ملّت امام حسین(ع)» را از صراط مستقیم خود منصرف نخواهد کرد و این جنایت‌ها موجب اتحاد و همبستگی علیه دشمنان ایران، اسلام و انسانیت خواهد شد؛ ان‌شاءالله.

این خون‌های گرانبار وظیفه سنگنین‌تری را بر دوش شبکه کتابخانه‌های عمومی، به عنوان مراکز گسترش آگاهی و دانایی عموم مردم، قرار می‌دهد؛ ما کتابداران و مسئولین کتابخانه‌های عمومی معتقدیم «مکتب سلیمانی» می‌تواند پاسخگوی پرسش‌ها و نیازهای جامعه امروز ایران باشد و با تلاش شبانه‌روزی ارتقای فرهنگ عمومی و سرافرازی ایران و ایرانی را دنبال خواهیم کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 6 =