یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴

با همت اداره کل کتابخانه های عمومی؛

رویداد کسب‌وکار در کتابخانه‌های عمومی در ایلام برگزار می‌شود

رویداد

با همت اداره کل کتابخانه های عمومی دوازدهمین رویداد کسب‌وکار در کتابخانه‌های عمومی در کتابخانه مرکزی ایلام برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام، با توجه به برگزاری «همایش بین‌المللی کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک» به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، دوازدهمین رویداد کسب‌وکار در کتابخانه‌های عمومی به میزبانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام روز سه‌شنبه ۱۰ بهمن ماه ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ در کتابخانه مرکزی برگزار می‌شود

سیدباقر میرعبداللهی، معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛ امین رستم نیا، مخترع و مشاور کسب و کار؛ زینب جمشیدی، دانش آموخته علم اطلاعات و دانش شناسی در این رویداد به سخنرانی خواهند پرداخت.

این رویداد با حضور سمیه حیدری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام و جمعی از کتابداران و فعالان مشاغل و کسب‌وکار برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت مجازی در این رویداد می‌توانند به نشانی skyroom.online/ch/researchpl/ilam مراجعه کنند. همچنین این نشست به صورت زنده از پایگاه اطلاع‌رسانی (iranpl.ir) و آپارات نهاد(iranpl) پخش خواهد شد.

شایان ذکر است، در حاشیه این رویداد، نمایشگاهی از دست آوردهای فعالان کسب‌وکار کوچک و خانگی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 2 =