سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷

 به میزبانی استان چهارمحال‌وبختیاری؛

سیزدهمین رویداد «کسب‌وکار در کتابخانه‌های عمومی» در شهرستان بروجن برگزار می‌شود

کسب و کار چهارمحال

 چهارمحال‌وبختیاری سیزدهمین رویداد کسب‌وکار در کتابخانه‌های عمومی را در شهرستان بروجن میزبانی خواهد کرد.

 به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال‌وبختیاری، باتوجه‌به برگزاری «همایش بین‌المللی کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک» توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، سیزدهمین رویداد کسب‌وکار در کتابخانه‌های عمومی به میزبانی این استان روز چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه، ساعت ۹ تا ۱۲ با حضور جمعی از اساتید، صاحب‌نظران، کتابداران و فعالان مشاغل و کسب‌وکار، در سالن جلسات فرمانداری شهرستان بروجن برگزار می‌شود.

در این رویداد سیدباقر میرعبداللهی، معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛ امید امیدی، مسئول فضای مجازی مؤسسه سراج و مدرس دانشگاه؛ ناهید سلیمانی، مدرس دانشگاه و مسئول کتابخانه امام خمینی (ره) بروجن؛ شهرام خواجوی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری؛ زهرا حبیبی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و مهشید سلیمانی، سرپرست بهزیستی استان سخنرانی خواهند کرد و فعالان عرصه کسب‌وکارهای کوچک به تبادل تجربه خواهند پرداخت.

علاقه‌مندان می‌توانند این رویداد را در بستر فضای مجازی به نشانی https://www.skyroom.online/ch/researchpl/charmahal مشاهده کنند. همچنین این نشست به‌صورت زنده از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور (iranpl.ir) و صفحه آپارات نهاد (iranpl) پخش خواهد شد.

 گفتنی است، در حاشیه این رویداد، نمایشگاهی از آثار و هنرهای فعالان عرصه کسب‌وکارهای کوچک و خانگی در محل فرمانداری بروجن برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
5 + 12 =