سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

اجرای طرح «عضویت رایگان» و «کتابخانه گردی» در کهگیلویه و بویراحمد

کتابخانه گردی یاسوج

محسن جبارنژاد، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمداز اجرای طرح عضویت رایگان و کتابخانه گردی در این استان به مناسبت بیستمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد، محسن جبارنژاد، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح عضویت رایگان و کتابخانه گردی به مناسبت بیستمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی خبر داد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت بیستمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور، طرح «کتابخانه گردی» در روز ۱۵ اسفند ماه در کتابخانه مرکزی یاسوج و کتابخانه های مرکزی شهرستان های ۹ گانه استان برگزار می شود و از همه مردم و شهروندان کهگیلویه و بویراحمد دعوت می شود تا در این طرح شرکت کنند.

وی ادامه داد: همچنین در روز های ۱۶ و ۱۷ اسفند ماه نیز، امکان عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی استان فراهم شده است. علاقه مندان می توانند همچون گذشته با دریافت کد تخفیف عضویت رایگان از سامانه نهاد کتابخانه های عمومی کشور به آدرس samanpl.ir و تکمیل ثبت نام تا ۲۸ اسفند ماه از این امکان استفاده کنند.

جبارنژاد در پایان خاطرنشان کرد: اختتامیه دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی و تقدیر از برگزیدگان بخش های مختلف این جشنواره نیز پایان بخش ویژه برنامه های بیستمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی در استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود که جزئیات آن اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
7 + 0 =