شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳

در راستای حمایت از کسب‌وکارهای خانگی؛

نمایشگاه «توانمندی‌های هنری بانوان کارآفرین و صنایع دستی» در شهرستان خوی برپا شد

نمایشگاه خوی

در راستای حمایت از کسب و کارهای خانگی، نمایشگاه «توانمندی های هنری بانوان کار آفرین» در کتابخانه عمومی طوبی شهرستان خوی برپا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی، در راستای حمایت از کسب و کارهای خانگی، نمایشگاه «توانمندی های هنری بانوان کارآفرین و صنایع دستی» با حضور  بانوان کارآفرین، اعضای نابینا و کارکنان کتابخانه عمومی طوبی شهرستان خوی برگزار شد.

رحیم نوشاد، مسئول کتابخانه طوبی شهرستان خوی در این خصوص اظهار داشت: کتابخانه عمومی طوبی در راستای نهادینه کردن سیاست های نهاد کتابخانه های عمومی کشور در حمایت از کسب و کارهای خانگی و حمایت همه جانبه از بانوان کارآفرین، به برگزاری نمایشگاه توانمندی های بانوان اقدام کرد. همچنین در کنار این نمایشگاه، کارگاه های آموزش کسب و کار خانگی در کتابخانه عمومی طوبی برگزار شد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه حدود ۱۵ نفر از کارآفرینان فعال کتابخانه در ۱۵ غرفه، آثار و توانمندی های هنری خود را در رشته های مختلف هنری از قبیل تولید و پرورش زعفران، تولید و عرضه صنایع دستی چوبی، بافتنی، خیاطی و گلدوزی، صنایع دستی چرمی، ابریشم دوزی، تابلو فرش، طراحی و دوخت لباس، شمع سازی و... به نمایش گذاشتند.

 همچنین بازدیدکنندگان نمایشگاه صنایع دستی در کلاس های آموزشی بانوان کارآفرین حضور پررنگی داشتند و از نزدیک از تجربیات و توانمندی های هنری بانوان بهره مند شدند.

نمایشگاه «توانمندی‌های هنری بانوان کارآفرین و صنایع دستی» در شهرستان خوی برپا شد

نمایشگاه «توانمندی‌های هنری بانوان کارآفرین و صنایع دستی» در شهرستان خوی برپا شد

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 4 =