چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد خبر داد؛

کتابخانه‌های یزد میزبان اعضای کودک در کلاس‌های اوقات فراغت شد

کلاس اوقات فراغت شهرستان یزد

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد از برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت با فرارسیدن تعطیلات تابستانی در کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های یزد، محسن رفیعی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد از برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در کتابخانه‌های امام علی (ع)، حضرت زهرا (س)، اتابکی گنبد سبز، غدیر، ایثار، دکتر جوادی، آیت‌الله طباطبایی، سیدالشهدا (ع)، جامع وکیلی، شهید کلانتری و شهید بابایی زارچ خبر داد.

وی با تقدیر از برگزارکنندگان کلاس‌های تابستانه در کتابخانه‌ها، گفت: امیدواریم با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی در تابستان نقش مؤثری در غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و ترویج فرهنگ مطالعه داشته باشیم.

رفیعی با اشاره به برگزاری موفق کلاس‌های تابستانی در سال‌های گذشته گفت: اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد در راستای سیاست‌های فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای توسعه فعالیت‌های بخش کودک و ایجاد عادت به مطالعه در بین کودکان و نوجوانان، در زمینه برگزاری کلاس‌های متنوع فرهنگی و هنری برای جذب کودکان به کتاب و کتابخوانی همکاری خوبی با کتابخانه‌ها داشته است. در تابستان ۹۶ نیز کلاس‌های متنوعی نظیر کلاس‌های نقاشی، کاردستی، روخوانی قرآن و قصه‌گویی، بلندخوانی کتاب، مثنوی‌خوانی، حافظ خوانی، کارگاه‌های خلاقیت مادر و کودک و داستان‌نویسی، آموزش رایانه و اریگامی در تعدادی از کتابخانه‌های شهرستان در حال برگزاری است.

وی افزود: امیدواریم با همت کتابداران و استقبال خوب خانواده‌ها، این برنامه‌ها به‌صورت مستمر ادامه یابد و شاهد آن باشیم که نسل نوپای امروز، با کتاب و مطالعه مأنوس شوند.