سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳

با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان؛

نشست جمع‌خوانی در کتابخانه عمومی شهید مدرس هندیجان برگزار شد

نشست نوجوان در شهید مدرس هندیجان

با هدف آشنایی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با محیط و فعالیت کتابخانه های عمومی، نشست جمع خوانی ویژه گروه سنی نوجوان در کتابخانه عمومی شهید مدرس شهرستان هندیجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان، با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان و آشنایی بیشتر آنها با محیط و فعالیت کتابخانه های عمومی، نشست جمع خوانی ویژه گروه سنی نوجوان در کتابخانه عمومی شهید مدرس شهرستان هندیجان برگزار شد.

این نشست در ادامه سلسله نشست های جمع خوانی با معرفی کتاب های منتخب به صورت دوره ای در کتابخانه عمومی شهید مدرس در حال اجرا است. نوجوانان در این نشست ها با شرکت در قرعه کشی انتخاب بهترین کتابی که خواندم، کتابی که در قرعه انتخاب می شود را با راهنمایی کتابدار از مجموعه خارج و با شرکت در نشست تمامی این کتاب جمع خوانی می شود. در پایان بحث هایی مفهومی از جمله برداشت افراد از داستان و... در بین اعضای نوجوان شکل می گیرد.

در این نشست ۱۵ شرکت کننده به جمع خوانی کتاب «تام سایر» نوشته مارک توان پرداختند؛ کتاب مذکور، شرح ماجراجویی‌های پسری به نام تام سایر است که مادر و پدرش را از دست داده و همراه خاله‌ی پیر و سخت‌گیرش زندگی می‌کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 9 =