چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۴

در نخستین جشنواره روابط عمومی‌های استان؛

مسئول روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی موفق به کسب ۲ رتبه برتر شد

جشنواره روابط عمومی‌های استان مرکزی

سعید براتی، مسئول روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی موفق به کسب ۲ رتبه برتر در جشنواره روابط عمومی‌های استان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، جشنواره روابط عمومی‌های استان مرکزی، یادبود شهید علیرضا بابایی، با حضور علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیئت دولت؛ فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی، جمعی از مدیران‌کل استان و مدیران روابط عمومی‌ها در سالن پروین اعتصامی اراک برگزار شد.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی موفق به کسب ۲ رتبه برتر شد

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در آئین اختتامیه این جشنواره اظهار کرد: روابط عمومی‌ها سنگر و پل ارتباطی مسیر خدمت هستند اما خدمت آنها کمتر در سطح جامعه دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه حدود یک‌هزار روز از عمر دولت سیزدهم می‌گذرد، بیان کرد: اقدامات روابط عمومی‌ها در اطلاع‌رسانی فعالیت‌های دولت سیزدهم خدمتگزار قابل تقدیر است.

دبیر هیئت دولت ادامه داد: نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های استان مرکزی به نام شهید مدافع حرم که سرباز سنگر روابط عمومی بود، مزین شده که جای تقدیر دارد.

وی تأکید کرد: سیره مدیریتی و مکتب خدمت شهید آیت الله رئیسی، تسهیلگر ارتباط دوسویه میان مردم و مسئولان بود که امید است خط مشی دولت سیزدهم تداوم داشته باشد.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی موفق به کسب ۲ رتبه برتر شد

در این جشنواره که برای نخستین بار در استان مرکزی برگزار می‌شد، از روابط عمومی‌های برتر در سطح استان در بخش‌های مختلف شامل تولیدات چندرسانه‌ای، عکس، کلیپ، محتوای رسانه‌ای، خبر و... تجلیل شد.

در این مراسم، سخنگو و دبیر هیئت دولت و استاندار مرکزی با اهدای لوح و تندیس جشنواره از سعید براتی، مسئول روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی به علت کسب رتبه اول در بخش عکس و کسب رتبه دوم در بخش اینفوگرافیک و بروشور تجلیل و قدردانی کردند.

در بخش‌هایی از متن این لوح آمده است:

اکنون که با همت و پشتکار در «نخستین جشنواره تولیدات روابط‌عمومی‌های استان مرکزی»، یادبود شهید والامقام «علیرضا بابایی»، موفق به کسب رتبه اول در بخش عکس شده‌اید، از مساعی ارزنده جنابعالی قدردانی می‌گردد.

امید است با اتکال به خداوند متعال، تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و اهتمام به روحیه انقلابی، با سرلوحه قراردادن بیانیه گام دوم انقلاب، در راستای تحقق آرمان‌های نظام اسلامی به ویژه تدابیر امام خامنه‌ای(مد ظلّه العالی) موفق و مؤید باشید.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی موفق به کسب ۲ رتبه برتر شد

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 3 =