سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶

با هدف پاسداشت خدمات دولت سیزدهم به کتابخانه‌های عمومی؛

کتابخانه مرکزی شهرستان قروه به نام «شهید آیت‌الله رئیسی» نامگذاری شد

پروژه کتابخانه قروه

پروژه کتابخانه مرکزی شهرستان قروه به نام «شهید آیت الله رئیسی» نامگذاری شد.

به گزارش پایگاه روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان، معصومه حسنی خونسار، از نام‌گذاری کتابخانه مرکزی شهرستان قروه به نام «شهید آیت‌الله رئیسی» خبر داد و گفت: این مرکز فرهنگی در زمینی به مساحت ۱۴۱۰ مترمربع با زیربنای ۱۲۰۰ مترمربع در ۳ طبقه احداث شده است.

وی افزود: پروژه ساخت کتابخانه مرکزی شهرستان قروه در راستای توسعه فضاهای فرهنگی و ارتقای سطح دسترسی مردم به کتاب و کتابخوانی تعریف شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان گفت: این کتابخانه شامل بخش‌های مختلفی از جمله سالن مطالعه آقایان و بانوان، سالن مطالعه اختصاصی آقایان و بانوان، بخش کودک، بخش نشریات، مرجع و اتاق مطالعه گروهی است.

حسنی خونسار با بیان اینکه این کتابخانه به زودی افتتاح خواهد شد، عنوان کرد: امیدواریم با افتتاح این کتابخانه، شاهد افزایش سرانه مطالعه و اشاعه فرهنگ کتابخوانی در بین مردم شهرستان قروه باشیم.

استان کردستان در حال حاضر دارای ۸۲ باب کتابخانه عمومی است که از این تعداد ۵۴ باب نهادی و ۲۸ باب مشارکتی است و نزدیک به ۴۵ هزار نفر در این کتابخانه‌ها عضویت فعال دارند که از این تعداد پنج هزار و ۵۰۰ نفر عضو کتابخانه‌های عمومی شهرستان قروه هستند.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 3 =