سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۳

در آیین تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان مطرح شد؛

ورود نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در عرصه‌های ملی و بین‌المللی

تکریم و معارفه

مشاور اجرایی و امور حوزه دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در آیین تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان بر اهمیت شناساندن نهاد به مردم و دیگر سازمان‌ها تأکید کرد و از ورود نهاد به عرصه‌های ملی و بین‌المللی سخن گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان، آیین تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان با حضور هادی آشتیانی، مشاور اجرایی و امور حوزه دبیرکل ‌نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، معاون، کارشناسان و رؤسای ادارات کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های استان روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه برگزار شد. در این آیین ضمن تکریم علی شاه‌نظری، سجاد کرم به عنوان سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان معرفی شد.

هادی آشتیانی مشاور اجرایی و امور حوزه دبیرکل ‌نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ضمن گرامی‌داشت روز عرفه، درباره اهمیت این روز، اعیاد سعید قربان و غدیر و همچنین حضور پرشور در انتخابات پیش رو به بیان مطالبی پرداخت و گفت: ان‌شاء‌الله به برکات این ایام مبارک، منتخب مردم در انتخابات، بیشترین خیر و برکت را برای دنیا و آخرت مردم داشته باشد.

وی همچنین ضمن تشکر از مدیرکل پیشین کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان و آرزوی موفقیت برای وی افزود: ایشان در این مدت پیگیر مسائل کتابخانه‌های عمومی بودند و بازدیدهایی که از کتابخانه‌ها داشته‌اند تأثیرگذار بوده است.

مشاور اجرایی و امور حوزه دبیرکل ‌نهاد گفت: ما از استان و شهرستان اصفهان انتظار تعامل بهتر و بیشتر با شهرداری و سازمان‌های دیگر داریم؛ درصدد هستیم کاری کنیم مردم و ادارات دیگر در استان‌ها و شهرستان‌ها، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور را بشناسند همانگونه که در نهاد تلاش ما این بوده است و اکنون بسیاری از مقامات مهم کشور نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور را می‌شناسند؛ در عرصه‌های ملی و بین المللی وارد شده‌ایم و با مسئولین مهم کشور نشست برگزار کرده‌ایم.

آشتیانی به اهمیت ارتباط خوب همکاران ستاد و صف اشاره کرد و بیان داشت: تلاش‌ها و زحماتی که در ستاد انجام می‌شود، باید نمود بیرونی داشته باشد و این مسئله در ارائه خدمت به مردم توسط کتابداران نشان داده می‌شود.

وی در پایان ضمن تکریم علی‌ شاه‌نظری برای سجاد کرم سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان آرزوی موفقیت کرد.

علی شاه‌نظری، مدیرکل پیشین کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان نیز در این آیین اظهار کرد: در ۱۵ ماه خدمتم در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور پیگیر مشکلات و مسائل کتابخانه‌های عمومی و پاسخگو بوده‌ام.

وی با بیان اینکه در این مدت در دیدار با مسئولان استانی و شهرستانی و همچنین نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی برای منافع کتابخانه‌های عمومی تلاش کردم، افزود: هر جا فرصتی پیش آمد صدای کتابخانه‌های عمومی را به گوش همگان رساندم.

شاه‌نظری در پایان با اشاره به آیه ۱۴۰ سوره مبارکه آل عمران «و تلک الایام نداولها بین الناس» بیان داشت: تغییر و تحولات طبیعی است؛ مسؤولیتهایی که داریم، امانتهایی در دست ماست. چند روزی فرصت خدمت داریم که باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.

سجاد کرم، سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و مسئولین استان اظهار داشت: ۱۰ سال به عنوان رئیس اداره حراست استان خدمت همکاران بودم و هم‌اکنون با نگاهی متفاوت، نگاهی پدرانه و مدیریتی امور کتابخانه‌های عمومی را با همراهی همکاران به انجام خواهیم رساند.

ورود نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در عرصه‌های ملی و بین‌المللی

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 16 =