پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹

در راستای تبدیل کتابخانه‌ها به پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی انجام شد؛

افتتاح کلینیک روانشناسی و مشاوره راه زندگی در ۵ کتابخانه خراسان جنوبی

کمیته امداد

در راستای تبدیل کتابخانه های عمومی به پایگاه های فرهنگی و اجتماعی کلینیک های مشاوره رز در ۵ کتابخانه عمومی استان مستقر خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی، در راستای تبدیل کتابخانه های عمومی به پایگاه های فرهنگی و اجتماعی کلینیک های مشاوره رز در ۵ کتابخانه عمومی استان مستقر خواهد شد.

محمود حاجی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با اعلام این خبر گفت: تفاهم نامه ای بین نهاد کتابخانه های عمومی کشور و کمیته امداد امام خمینی(ره) منعقد شد تا کلینیک مشاوره روانشناسی و مشاوره راه زندگی (رز) در ۵ کتابخانه عمومی خراسان جنوبی مستقر شود و به مراجعه کنندگان معرفی شده از سوی دو دستگاه خدماتی از جمله مشاوره های درسی و خانودگی ارائه دهد.

حاجی گفت: در این طرح خدمت دهی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) کاملاً رایگان، به اعضای کتابخانه های عمومی با تخفیف ۳۰ درصد و به کارکنان نهاد کتابخانه های عمومی با تخفیف ۴۰ درصد اعمال می شود و مبالغ دریافتی بر اساس نرخ مصوب دولتی خواهد بود.

رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه های عمومی استان گفت: برای اجرای اولیه این طرح کتابخانه های ملاعبدالله بشروی در بشرویه، کتابخانه استاد احمدی در اسدیه، کتابخانه شهید بهشتی در قائن، کتابخانه قائم(عج) در فردوس و کتابخانه استاد سعیدی در بیرجند به عنوان پایگاه معرفی شدند. در ادامه اجرای طرح این ظرفیت وجود دارد که در تمام کتابخانه استان اجرایی شود.

گفتنی است، این طرح به منظور کنترل و مهار آسیب های اجتماعی اجرا و به صورت ملی انجام می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
9 + 8 =