پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷

در کارگاه نویسندگی «روایت تجربه» مطرح شد؛

هنر روایت‌نگاری باید در خدمت کتاب و کتابخوانی قرار گیرد

کارگاه نویسندگی «روایت تجربه»

کارگاه نویسندگی «روایت تجربه» به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کاشان و با همکاری کانون تخصصی کتاب و کتابخوانی خدمت رضوی در کتابخانه عمومی سید ابوالرضا راوندی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان، کارگاه نویسندگی «روایت تجربه» به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کاشان و با همکاری کانون تخصصی کتاب و کتابخوانی خدمت رضوی با حضور مهدی سیدی، کارشناس ارشد برنامه‌ریزی فرهنگی و نویسنده و پژوهشگر و جمعی از فرهنگیان، علاقمندان به کتاب و کتابخوانی و اعضای کتابخانه برگزار شد.

مهدی سیدی ضمن تشکر از برگزاری اینگونه کارگاه‌ها اظهار داشت: انسان می‌تواند به سمت قصه‌گویی و روایت نگاری و ثبت تجربیات خوب و مفید رفته و در پی انتقال آن به دیگران در این قالب باشد.

سیدی با بیان اینکه بسترهای زیادی در دنیا برای این امر به وجود آمده و در ایران نیز در حال انجام است، افزود: هنر روایت نگاری باید در خدمت کتاب و کتابخوانی قرار گیرد.

در این کارگاه طیف متنوعی از حوزه‌های جغرافیایی موضوعی تحت عناوین شناسایی سوژه‌های مرتبط با کتاب، بازگویی عناصر اصلی روایت و داستان، تعاریف داستان، بررسی سوژه‌های قهرمان و ضدقهرمان مطرح شد.

گفتنی است، کارگاه نویسندگی «روایت تجربه» به‌صورت حضوری و مجازی در بستر اسکای روم برای علاقمندان به این حوزه برگزار شد.

هنر روایت‌نگاری باید در خدمت کتاب و کتابخوانی قرار گیرد

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 3 =