جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵

در راستای تفاهم‌نامه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با کمیته امداد امام خمینی(ره)؛

مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره «راه زندگی» در کتابخانه صاحب الزمان(عج) سیریک افتتاح شد

تفاهم نامه کتابخانه های سیریک با کمیته امداد

در راستای تفاهم نامه نهاد کتابخانه های عمومی کشور با کمیته امداد امام خمینی(ره)، مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره راه زندگی در کتابخانه عمومی صاحب الزمان(عج) شهرستان سیریک افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان، در راستای اجرای تفاهم نامه نهاد کتابخانه های عمومی کشور با کمیته امداد امام خمینی(ره)، سلیمه آتش برگ، سرپرست اداره کتابخانه های سیریک و محمد زاهدی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

سلیمه آتش برگ در این دیدار بیان داشت: این تفاهم نامه در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی، کاهش آسیب های اجتماعی، رشد نشاط اجتماعی و استقرار مرکز روان شناختی بین نهاد کتابخانه های عمومی کشور و کمیته امداد امام خمینی(ره) منعقد شده است.

وی افزود: مشاوره گامی در جهت تغییر و تحول و پلی برای ارتباط مؤثر و رشد شخصی است و امید است با این تفاهم نامه بتوان خدمات شایسته و درخوری به جامعه هدف از جمله مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، اعضا کتابخانه و عموم مردم ارائه کرد.

در ادامه محمد زاهدی، رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان سیریک اظهار داشت: مشاوره کلید بهبود و ارتقای زندگی است و امیدواریم جامعه هدف تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و عموم مراجعان، بتوانند از خدمات این مرکز بهرمند شوند.

در پایان این نشست مقرر شد، فاطمه طاهری، کارشناس مشاور خانواده با حضور در کتابخانه عمومی صاحب الزمان(عج) به ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره بپردازد.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 8 =