به گزارش پایگاه اطلاعرسانی نهاد کتابخانههای عمومی کشور، فراگیران مدرسه تابستانی «طراحی خدمات برای کسبوکار در کتابخانههای عمومی» با انتشار بیانیهای، تعهدات خود در ایجاد تجربیات خوشایند برای مشتری و خلق نوآوری را بیان کردند. متن این بیانیه در ادامه آمده است.
ما فراگیران مدرسه طراحی خدمات، به نقش حیاتی طراحی خدمات در ایجاد تجربیات خوشایند برای مشتری و خلق نوآوری آگاه هستیم و با تداوم مشارکت خود در رویدادها و برنامههای طراحی خدمات، متعهد به موارد زیر خواهیم بود:
۱. مدافع طراحی خدمات خواهیم بود و آن را در سازمان و جوامع خود ترویج خواهیم داد. خود و همکارنمان را در مورد اصول و مزایای طراحی خدمات آگاه خواهیم کرد. با طراحان، متخصصان تجربه و نوآوری در ارتباط خواهیم بود.
۲. دانش خود در رابطه با روشها، ابزارها و فرآیندهای طراحی خدمات را توسعه خواهیم داد و مهارتهای پژوهش، تحلیل و حل مسئله خود را در چالشهای طراحی خدمات به کار گرفته و به عنوان مشاوران و تسهیلکنندگان قابل اعتماد در ابتکارات طراحی خدمات ظاهر خواهیم شد.
۳. دیدگاه مشتریمداری را گسترش داده و برای طراحی خدماتی که نیازهای واقعی مشتریان را برآورده میکنند پیش قدم خواهیم بود و اطمینان میدهیم که صدای مشتری در همه فعالیتهای طراحی خدمات دلیل مرکزی خواهد بود.
۴. همکاری بینبخشی را توسعه داده و شکاف بین کتابخانه عمومی و سایر نهادهای اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را مطابق کارکردهای خود در راستای نیازهای اجتماع محلی کتابخانه پُر خواهیم کرد. ارتباط و درک مشترک را در میان همکاران خود تسهیل و کتابخانه را به محیطی از خلاقیت، تجربه و بهبود مداوم برای پرورش استعداد همه اقشار جامعه تبدیل خواهیم کرد.
۵. برای استمرار یادگیری و ارتقای دانش، به طور فعال در برنامهها و رویدادهای آموزشی طراحی خدمات شرکت کرده تا دانش و مهارتهای خود را گسترش داده و آموختهها و بهترین شیوهها را با همتایان و جامعه کتابداران به اشتراک بگذاریم.
ارسال نظر