شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶

از سوی بنیاد علمی- آموزشی قلم چی صورت گرفت؛

اهدای بیش از ۱۳ هزار نسخه کتاب به ۱۱۷ کتابخانه عمومی آذربایجان شرقی

اهدای کتاب بنیاد علمی آموزشی قلم چی

بیش از ۱۳ هزار نسخه کتاب کمک آموزشی و منابع مربوط به گروه سنی کودک و نوجوان توسط بنیاد علمی- آموزشی قلم چی به کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان شرقی اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان شرقی، در ادامه طرح اهدای کتاب بنیاد آموزشی قلم‌چی به کتابخانه‌های عمومی کشور، طی برنامه‌ای با حضور اسد بابایی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان شرقی و رمضانعلی محسنی، مسئول پروژه‌های ساخت و تجهیز کتابخانه‌ها در بنیاد قلم‌چی، بیش از ۱۳ هزار نسخه کتاب کمک درسی و منابع مربوط به گروه سنی کودک و نوجوان به ارزش تقریبی بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به ۱۱۷ کتابخانه عمومی استان اهدا شد.

رمضانعلی محسنی، مسئول پروژه‌های تجهیز کتابخانه‌های بنیاد قلم چی نیز در این مراسم گفت: بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی(وقف عام) در سال ۱۴۰۳ به ۱۱۷ کتابخانه عمومی آذربایجان شرقی، تعداد ۱۳۰۱۷ نسخه کتاب شامل ۵۳۷۷ جلد از منابع آموزشی قلم‌چی برای دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی (ابتدایی، متوسطه اول و دوم و کنکوری‌ها) و ۷۶۴۰ جلد کتاب در رده سنی کودک از سه انتشارات (مبتکران، نردبان و پرستو) به ارزش ۲۰ میلیارد و ۴۴۷ میلیون ریال اهدا کرد. با نیت خیر موسسان این بنیاد، اهدای کتاب و تجهیز کتابخانه‌ها در سال‌های آتی نیز ادامه خواهد یافت.

اهدای بیش از ۱۳ هزار نسخه کتاب به ۱۱۷ کتابخانه عمومی آذربایجان شرقی

اهدای بیش از ۱۳ هزار نسخه کتاب به ۱۱۷ کتابخانه عمومی آذربایجان شرقی

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 9 =