پنجشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۵

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام؛

سعی ما اثرگذاری در رویداد فرهنگی اربعین است

7

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام در گفتگو با خبرگزاری ایلام فرهنگ و صنعت بیان کرد: سعی ما بر آن است تا در رویداد فرهنگی اربعین اثرگذار باشیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام، سمیه حیدری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام ضمن حضور در موکب هنرمندان ایلام در سه راه کارزان، در گفتگو با خبرگزاری ایلام فرهنگ و صنعت از فعالیت های فرهنگی و برنامه این اداره کل در ایام اربعین سخن گفت.

سمیه حیدری با اشاره به فعالیت این اداره کل در ایام اربعین بیان داشت: به لطف خداوند و عنایت سیدالشهدا(ع) برای سومین سال متوالی موکب کتابخانه های استان ایلام جهت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی برپا شده است.

حیدری افزود: نهاد کتابخانه های عمومی کشور، نهادی فرهنگی است که با ترویج مطالعه کتاب سطح فرهنگ و آگاهی جامعه را افزایش داده است و در این راستا طی سال های گذشته در این ایام موکب هایی در ۵ استان کشور برپا شد تا عاشقان فرهنگ عاشورایی با منابع مکتوب این واقعه عظیم مأنوس شوند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر کتابخانه امام رضا(ع) شهر مهران فضای مناسبی برای خدمت رسانی به زائران دارد و هر ساله جمع کثیری از زائران از فضای آرام این کتابخانه و خدمات آن بهره مند می شوند.

وی خاطرنشان کرد: سعی ما بر آن است تا در این رویداد فرهنگی اثرگذار باشیم و ارتباط مردم با کتابخوانی را با ارائه کتب، مجلات و سایر محصولات فرهنگی و عاشورایی را افزایش داده و با انس بیشتر کودکان با فرهنگ کتابخوانی، آینده سازان اثرگذاری را برای جمهوری اسلامی ایران پرورش دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
8 + 5 =