جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۶

عضو هیئت مدیره انجمن نابینایان هرمزگان؛

خانواده نقش تأثیرگذاری در ایجاد عادت به مطالعه و ترویج کتابخوانی دارد

جلسه هم اندیشی
جلسه هم اندیشی

عضو هیئت مدیره انجمن نابینایان هرمزگان در جلسه هم اندیشی کتابخانه عمومی علامه طباطبائی، گفت: خانواده نقش تأثیرگذاری در ایجاد عادت به مطالعه و ترویج کتابخوانی دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان، نشست هم اندیشی با حضور حمید پورحسن، عضو هیئت مدیره انجمن نابینایان هرمزگان و جمعی از اعضای نابینا و کم بینا در کتابخانه عمومی علامه طباطبایی بندرعباس برگزار شد.

عضو هیئت مدیره انجمن نابینایان هرمزگان اظهار داشت: خانواده نقش تأثیرگذاری در ایجاد عادت به مطالعه و ترویج کتابخوانی دارد و محیط و شرایط خانواده، روش تربیتی و آموزشی والدین، طرز تفکر و نگرش پدرها و مادرها در رابطه با کتاب و کتابخوانی، وجود کتب و نشریات قابل دسترس و همچنین سطح اقتصادی  از عوامل مهم در بحث ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

حمید پورحسن تصریح کرد: برای اینکه برنامه های کتابخوانی هدفمند و مفید برگزار شود، در ابتدا باید افراد نابینا و کم بینا گروه های سنی مختلف تفکیک شوند و هر گروه کتاب های مناسب با سن خود را مطالعه کنند.

در ادامه این نشست منابع سیزدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی به همراه راهکارهای تشویق به حضور حداکثری اعضای نابینا و کم بینا ارائه شد.

خانواده نقش تأثیرگذاری در ایجاد عادت به مطالعه و ترویج کتابخوانی دارد

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
6 + 3 =