چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد؛

خریداری ۴ هزار نسخه کتاب برای کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل

خرید کتاب برای کتابخانه ها

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل گفت: در شش ماه اول سال جاری از محل اعتبارات استانی و ملی حدود ۴ هزار نسخه کتاب خریداری و به کتابخانه های عمومی استان ارسال شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، پروانه رضاقلیزاده مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل با اعلام این خبر اظهار داشت: طی هماهنگی به عمل آمده با نهاد کتابخانه های عمومی کشور بیش از ۲ هزار و ۴۸ عنوان کتاب به ارزش ریالی بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی خریداری و به کتابخانه های عمومی منتخب در سطح استان ارسال شد.

وی افزود: این کتاب ها در قالب ۳۴ بسته به کتابخانه های اصلی شهرستان ها، کتابخانه مرکزی استان و کتابخانه هایی که از لحاظ میزان امانت و اعضا در بیشترین سطح هستند ارسال شد.

خریداری ۴ هزار نسخه کتاب برای کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل

رضاقلیزاده گفت: کتابخانه مرکزی استان، کتابخانه شیخ صفی الدین اردبیلی، ۱۰ باب از کتابخانه های اصلی در مراکز شهرستان، ۱۰ باب از کتابخانه ها با بیشترین میزان امانت کتاب و عضو، ۱۱ باب از کتابخانه های شهری و همچنین کتابخانه های سیار نور در شهرستان بیله سوار از کتابخانه هایی بودند که این منابع برای آنان ارسال شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همچنین خاطرنشان کرد: امسال همچنین طی هماهنگی بعمل آمده با مرکز اسناد و کتابخانه ملی بیش از ۱۸۰۰ نسخه کتاب، به کتابخانه های عمومی استان اهدا شد.

خریداری ۴ هزار نسخه کتاب برای کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل

وی تصریح کرد: در مجموع بیش از یک میلیون نسخه کتاب در مخازن کتابخانه های عمومی استان ساماندهی شده که به صورت روزانه در اختیار اعضای کتابخانه ها قرار می گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 5 =