پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸

در راستای حمایت از کسب‌وکارهای کوچک؛

کارگاه آموزشی «پرورش زنبور عسل» در مسجدسلیمان برگزار شد

کارگاه پرورش زنبور عسل در مسجدسلیمان

کارگاه آموزشی «پرورش زنبور عسل» با همکاری اداره جهاد کشاورزی در کتابخانه میرزای بختیاری شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان، کارگاه آموزشی «پرورش زنبور عسل» با همکاری اداره جهاد کشاورزی شهرستان مسجد سلیمان در کتابخانه میرزای بختیاری این شهرستان برگزار شد.

شناخت زنبور عسل و خصوصیات آن‌ها، آشنایی با بیماری های زنبور و روش های پیشگیری و درمان آن، روش های پرورش و تولید عسل، خواص عسل و روش های شناخت نوع عسل از مهم ترین سرفصل های این دوره آموزشی بود.

سام قنبری مرداسی، مدرس کارگاه و زنبوردار نمونه شهرستان مسجد سلیمان در این کارگاه گفت: ایجاد فضای مناسب برای توسعه کسب و کارهای کوچک از الزامات مهم در جامعه امروز محسوب می شود که پرورش زنبور عسل از مشاغل مفید و قابل اجرا در این شهرستان است.

وی گفت: توسعه و گسترش کسب و کارهای محلی نیازمند اتصال متقاضیان به متخصصان و منابع مورد نیاز است که کتابخانه‌های عمومی با توجه به وظایف تعریف‌ شده‌ می‌توانند نقش اثرگذاری در این زمینه داشته باشند.

گفتنی است، برگزاری کارگاه ها و دوره های تخصصی آموزش کسب و کارهای کوچک در کتابخانه های عمومی به دنبال برگزاری همایش بین المللی «کتابخانه های عمومی و کسب و کارهای کوچک» شکل گرفته است.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 2 =