دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷

با حضور نماینده بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی صورت گرفت؛

اهدای کتب آموزشی و کمک‌آموزشی به کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل

اهدای کتاب

منابع آموزشی و کمک آموزشی به ارزش بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال از سوی بنیاد علمی-آموزشی قلم چی، به کتابخانه های عمومی استان اردبیل اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، منابع آموزشی و کمک آموزشی به ارزشی بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال از سوی بنیاد علمی-آموزشی قلم چی، به کتابخانه های عمومی استان اردبیل اهدا شد.

این منابع در مراسمی با حضور رمضانعلی محسنی، نماینده بنیاد علمی آموزشی قلم چی (وقف عام)؛ پروانه رضاقلیزاده، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، نمایندگان این مؤسسه در شهرستان ها و مسئولان کتابخانه های عمومی شهرستان های استان اردبیل، در بین کتابخانه های عمومی استان اردبیل توزیع شد.

محسنی در این مراسم اظهار داشت: این مؤسسه فرهنگی در سال های اخیر با نیت خیرخواهانه به صورت سالانه کتاب های آموزشی را از طریق کتابخانه های عمومی به صورت رایگان در دسترس دانش آموزان پیش دانشگاهی قرار می دهد. امسال نیز بیش از ۷ هزار و ۶۶۰ نسخه کتاب برای تجهیز ۶۴ باب از کتابخانه های عمومی استان اردبیل اهدا کرد.

وی افزود: در این اقدام فرهنگی و خیرخواهانه مؤسسات مختلف فرهنگی آموزشی مشارکت داشتند که از جمله آنها مؤسسه نردبان با اهدای یک هزار و ۳۸۶ نسخه به ارزش ریالی بیش از ۶۷۰ میلیون ریال؛ مؤسسه فرهنگی آموزشی پرستو با اهدای ۲ هزار و ۴۲۸ نسخه به ارزش ریالی بالغ بر ۲ میلیارد ریال؛ مؤسسه آموزشی مبتکران با اهدای ۶۶۰ نسخه به ارزش ریالی بالغ بر ۶۶۰ میلیون ریال و مؤسسه فرهنگی آموزشی قلم چی با اهدای ۳ هزار و ۱۶۶ نسخه کتاب به ارزش ریالی بالغ بر ۸ میلیارد ریال مشارکت داشتند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان نیز در این مراسم با بیان اینکه این کتاب ها بر اساس درجه و میزان مخاطب کتابخانه ها توزیع شده است، گفت: کتاب های ارسالی در ۶۴ باب از کتابخانه های عمومی استان توزیع شد.

وی بیشترین سهمیه کتاب را مربوط به کتابخانه مرکزی استان دانست و گفت: این کتاب ها از ۱۰۳ تا ۱۳۰ نسخه بر اساس درجه و میزان مخاطب کتابخانه ها توزیع شد. در مجموع ارزش ریالی کتاب های توزیع شده بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال بود.

اهدای کتب آموزشی و کمک‌آموزشی به کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل

اهدای کتب آموزشی و کمک‌آموزشی به کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل

اهدای کتب آموزشی و کمک‌آموزشی به کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 14 =