دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۸

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

مسابقه کتاب‌خوانی «گلستان یازدهم» در سمنان برگزار می‌شود

مسابقه کتابخوانی، سمنان

به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس مسابقه کتاب‌خوانی با محوریت کتاب «گلستان یازدهم» به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس مسابقه کتاب‌خوانی با محوریت کتاب «گلستان یازدهم» به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان سمنان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه می توانند از یکم تا پایان مهرماه پس از مطالعه کتاب، پاسخ صحیح سؤال‌ها را در قالب یک کد ۸ رقمی به شماره ۱۰۰۰۴۵۰۲۵ ارسال کنند. دهم آبان ماه نیز اسامی برگزیدگان در پرتال اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان اعلام خواهد شد.

عموم شرکت‌کنندگان می‌توانند برای دریافت کتاب این مسابقه به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان و برای دریافت سؤالات به سایت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان به نشانی www.semnanpl.ir مراجعه کنند.

گفتنی است، «گلستان یازدهم» یک عاشقانه آرام در دل جنگ است که خاطرات زهرا پناهی روا، همسر علی چیت‌سازیان از سرداران شهید استان همدان را روایت می‌کند. این کتاب در ۱۷ فصل تدوین‌ شده و از زمان تولد فرزند شهید آغاز می‌شود و تا این روزهای راوی ادامه می‌یابد.

مسابقه کتاب‌خوانی «گلستان یازدهم» در سمنان برگزار می‌شود

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 4 =