جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۵

مدیرکل توسعه کتابخانه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در بازدید از پروژه؛

کتابخانه مرکزی اراک قطب فرهنگی استان خواهد شد

بازدید مدیرکل توسعه کتابخانه‌های نهاد از کتابخانه‌های اراک، محلات و دلیجان

اصغر گودرزی، مدیرکل توسعه کتابخانه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با هدف بررسی آخرین وضعیت پروژه از کتابخانه مرکزی اراک بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، اصغر گودرزی، مدیرکل توسعه کتابخانه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به همراه جمعی از همکاران خود طی سفر به استان مرکزی از پروژه کتابخانه مرکزی اراک و همچنین کتابخانه‌های عمومی علامه طباطبایی و آیت الله مقدسی شهر محلات و کتابخانه عمومی اشراق دلیجان بازدید کرد.

گودرزی هدف از این بازدید را بررسی وضعیت و بازطراحی تعدادی از کتابخانه‌های عمومی استان به ویژه کتابخانه مرکزی اراک اعلام کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با بازطراحی و همچنین تعریف خدمات جدید در کتابخانه‌ مرکزی اراک به عنوان بزرگترین کتابخانه عمومی در حال ساخت کشور، بر اساس جدیدترین فرمت‌های طراحی، موجب توسعه خدمات و بهره‌وری کتابخانه‌ها شویم.

وی افزود: کتابخانه مرکزی اراک با مدرن ترین امکانات تجهیز خواهد شد و با ارائه خدمات متنوع و منحصر به فرد به قطب فرهنگی استان و منطقه تبدیل می شود.

مدیرکل توسعه کتابخانه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور تصریح کرد: امیدواریم با بازطراحی فضا و خدمات کتابخانه‌های عمومی، نیازهای فرهنگی، اجتماعی و اطلاعاتی مردم شریف استان مرکزی برآورده شود.

گودرزی در جلسه تخصصی با حضور کارشناسان، آخرین وضعیت کتابخانه مرکزی اراک را بررسی کرد و تصمیمات لازم جهت بازطراحی و استفاده حداکثری از فضاهای موجود این پروژه اتخاذ شد.

کتابخانه مرکزی اراک قطب فرهنگی استان خواهد شد

کتابخانه مرکزی اراک قطب فرهنگی استان خواهد شد

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
5 + 2 =