جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۸

بخشدار کوهساران؛

کتاب و کتابخوانی ابزار توسعه فرهنگ است

انجمن راور- کوهساران

جلسه انجمن کتابخانه های عمومی بخش کوهساران به ریاست بخشدار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمان، جلسه انجمن کتابخانه های عمومی بخش کوهساران شهرستان راور به ریاست سعید خراسانی، بخشدار و با حضور محمد علی عباس زاده، شهردار؛ حسین میرزایی، رئیس شورا؛ ایمان پژوهش، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان؛ محسن نوروززاده، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان و اعضای شورای اسلامی کوهساران در بخشداری برگزار شد.

خراسانی ضمن اشاره به اینکه کتاب و کتابخوانی ابزار توسعه فرهنگ است، عنوان کرد: برای آن که مردم به حضور در کتابخانه تمایل پیدا کنند باید در مسیر رفع مشکلات و کمبودهای کتابخانه ها قدم برداریم.

سپس عباس زاده، شهردار کوهساران بیان داشت: با توجه به اینکه کتابخانه های عمومی به پایگاه فرهنگی- اجتماعی تبدیل شده اند، اکنون برنامه های مناسبی برای مخاطبین و مردم در کتابخانه برگزار می شود و مردم باید با حضور فعال در کتابخانه عمومی منطقه خود، در راستای کتابخوان شدن کودکان و نوجوانان و رشد فرهنگ جامعه گام بردارند.

در ادامه نوروززاده، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گفت: برای احقاق حقوق شهروندان توسعه فرهنگی جامعه نیاز است و توسعه فرهنگی در بین جامعه با کتابخوانی محقق می شود.

نوروززاده افزود: با توجه به اهمیت فرهنگ به زودی کارگروهی در جهت تشخیص نیازهای فرهنگی روستا در بخش کوهساران تشکیل می شود و به مسائل فرهنگی و برنامه های اجرایی در این حوزه می پردازد.

در پایان نقطه نظرات اعضای انجمن و شورای اسلامی روستا در خصوص توسعه کتاب و کتابخوانی و پیشنهادهای ویژه برای شرکت در سیزدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی ارائه شد.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 3 =