دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹

با همکاری مردم و مسئولین؛

پروژه کتابخانه روستای شیخ شبان آغاز شد

پروژه کتابخانه عمومی شیخ شبان کلید خورد

آیین کلنگ‌زنی پروژه کتابخانه عمومی روستای شیخ شبان از توابع شهرستان بن، با حضور جمعی از مسئولین و مردم محلی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری، آیین کلنگ‌زنی پروژه کتابخانه عمومی روستای شیخ شبان از توابع شهرستان بن روز شنبه ۷ مهر ماه، با حضور حمیدرضا منتظری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام بهرامی، امام جمعه شهرستان؛ خدایار باقری، مدیرکل راه و شهرسازی استان؛ احمد فرهادی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی؛ امیرحسین سلیمی، معاون فرماندار شهرستان بن؛ زینب سلیمی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بِن؛ محسن یوسفی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و جمعی از مسئولین محلی برگزار شد. 

پروژه کتابخانه روستای شیخ شبان آغاز شد

در این مراسم، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با اشاره به اهمیت توسعه فضاهای فرهنگی و آموزشی در مناطق روستایی، از همکاری و حمایت مردم و خیرین روستای شیخ شبان تقدیر کرد و گفت: داشتن کتابخانه‌های استاندارد با امکانات مناسب به ویژه در روستاها از اهم سیاست‌هایی است که این اداره کل دنبال می‌کند. 

فرهادی افزود: کتابخانه‌های روستایی نه تنها به عنوان مراکز مهم فرهنگی و آموزشی، بلکه به عنوان مراکز اجتماعی عمل می‌کنند و نقش مهمی در ارتقای سطح فرهنگ و دانش روستاییان دارند. امید است با تکمیل این پروژه، توسعه فرهنگی و اجتماعی روستای شیخ شبان بیش از پیش محقق شود.

گفتنی است، این پروژه در قطعه زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع در خیابان امام حسین(ع)، نبش مسجد صاحب الزمان(عج) روستای شیخ شبان قرار دارد که توسط مالکان زمین با همکاری هیئت امنای مسجد برای ساخت کتابخانه به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور واگذار شده و با کمک خیرین روستا آغاز شده است و در سال ۱۴۰۳ اعتبار دولتی برای احداث این کتابخانه پیش‌بینی شده است.

پروژه کتابخانه روستای شیخ شبان آغاز شد

پروژه کتابخانه روستای شیخ شبان آغاز شد

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
5 + 4 =