چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴

به ریاست بخشدار؛

جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی روداب سبزوار برگزار شد

جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی روداب سبزوار برگزار شد

جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی روداب سبزوار به ریاست بخشدار و با حضور اعضای حقیقی و حقوقی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی روداب شهرستان سبزوار به ریاست مهران نوروزپور، بخشدار روداب و با حضور اعضای حقیقی و حقوقی برگزار شد.

در ابتدا مهران نوروزپور، بخشدار روداب و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان سبزوار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: کتاب و کتابخوانی از مقوله‌های مهم و قابل توجه فرهنگی است که ترویج آن در جامعه امری بسیار ضروری است. برای تحقق این مهم تعامل و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی از ملزومات است.

نوروزپور با اشاره به کتابخانه عمومی در حال ساخت شهر روداب، گفت: امیدوارم با همکاری دستگاه های ذیربط در آینده ای نزدیک شاهد بهره برداری از این کتابخانه باشیم.

در ادامه حجت الاسلام حسین حسنی نسب، امام‌جمعه شهر روداب با اشاره به سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ رضوی است. امید است مردم شهر روداب همچون سنوات گذشته در این جشنواره مشارکتی پرشور و گسترده داشته باشند.

وی ضمن تقدیر از فعالیت های موثر مسئول کتابخانه عمومی شهید مصطفی خمینی روداب شهرستان سبزوار، افزود: ضروری است تمامی دستگاه های اجرایی در برگزاری باشکوه سیزدهمین دوره جشنواره کتاب خوانی رضوی  همکاری لازم را داشته باشند.

در پایان نیز ربابه قلعه نوئی، مسئول کتابخانه عمومی شهید مصطفی خمینی روداب شهرستان سبزوار به ارائه گزارشی از عملکرد کتابخانه از ابتدای سال جاری پرداخت.

گفتنی است، در پایان از پروژه در حال ساخت کتابخانه عممی شهر روداب نیز بازدید شد.

جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی روداب سبزوار برگزار شد

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 1 =