جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۵

در سومین روز شهادت پرچمدار جبهه مقاومت؛

مراسم ختم قرآن، مرثیه‌سرایی و شعرخوانی در کتابخانه مرکزی اردبیل برگزار شد

محفل قرانی

در سومین روز شهادت حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله، پرچمدار جهبه مقاومت در مقابل استکبار و صهیونیسم، مراسم ختم قرآن، مرثیه خوانی و نوحه سرایی به همت محفل قرآنی «مبین» در سالن اجتماعات کتاخانه مرکزی اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، در سومین روز شهادت حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله، پرچمدار جهبه مقاومت در مقابل استکبار و صهیونیسم، مراسم ختم قرآن، مرثیه خوانی و نوحه سرایی به همت محفل قرآنی «مبین» در سالن اجتماعات کتاخانه مرکزی اردبیل برگزار شد.

مراسم ختم قرآن، مرثیه‌سرایی و شعرخوانی در کتابخانه مرکزی اردبیل برگزار شد

در ابتدای این مراسم پروانه رضاقلیزاده، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با تسلیت شهادت این مجاهد نستوه به عموم آزادی خواهان جهان، اظهار داشت: شهید سیدحسن نصرالله در طول عمر بابرکت خود با عزمی برخاسته از مکتب الهی و توحیدی اسلام به مقابله با استکبار جهانی امریکا و رژیم غاصب صهیونستی پرداخت و نام این شهید برای همیشه به عنوان پرچمدار مبارزه با ظلم و ستم صهیونیست ها در تاریخ جاودانه خواهد ماند.

سلیم جوهرچی، دبیر محل قرآنی «مبین» کتابخانه های عمومی استان نیز طی سخنانی با اشاره به خوی ددمنشانه رژیم صهیونیستی، مقاومت را مسیر مقابله با این رژیم غاصب دانست و گفت: سیدحسن نصرالله نماد بارز مبارزه با صهیونیسم و حمایت از مظلوم بود.

مراسم ختم قرآن، مرثیه‌سرایی و شعرخوانی در کتابخانه مرکزی اردبیل برگزار شد

در ادامه این مراسم بهنام رحمانی از قاریان برجسته ملی و محمد جواد جوهرچی از قاریان استان به یاد شهدای جبهه مقاومت آیاتی از کلام الله مجید تلاوت کردند و ماهان علیپور، مداح نوجوان اهل بیت عصمت و طهارت و ناصح اردبیل از شاعران آیینی استان در سوگ شهدای جبهه مقاومت نوحه خوانی و مدیحه سرایی کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 0 =