یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۲

با محوریت سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی؛

جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان دامغان برگزار شد

جلسه انجمن دامغان

جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان دامغان با محوریت سیزدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی و با حضور اعضای حقیقی و حقوقی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، سومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان دامغان با محوریت سیزدهمین دوره جشنواره کتاب‌خوانی رضوی و با حضور اعضای حقیقی و حقوقی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان دامغان برگزار شد

در ابتدا حمیده خورزانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان دامغان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس مقطعی ماندگار در تاریخ سرزمین ایران اسلامی و دارای گنجینه‌های ارزشمند فداکاری، ولایتمداری، بصیرت و وطن‌دوستی است که با رشادت و فداکاری شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان دلیر ایران اسلامی و با تکیه‌بر سلاح ایمان به وقوع پیوست.

خورزانی با اشاره به اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره کتاب‌خوانی رضوی، اظهار کرد: حضور پرشور مردم در جشنواره و مشارکت بالای آنان سبب شد کتابخانه‌های عمومی شهرستان دامغان به عنوان کتابخانه‌های عمومی خوب استان در این دوره از جشنواره انتخاب شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان دامغان اظهار امیدواری کرد سیزدهمین دوره جشنواره کتاب‌خوانی رضوی نیز با همکاری و همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان دامغان برگزار شد

وی افزود: همچنین می‌توان با استفاده از ظرفیت خیرین و حمایت از کتابخانه‌های عمومی مشارکت حوزه کتاب و کتاب‌خوانی را در شهرستان تقویت کرد.

حمیده خورزانی با اشاره به سهم نیم درصد کتابخانه‌های عمومی از درآمد شهرداری‌ها، افزود: امیدوارم تمامی شهرداران مناطق مختلف نسبت به واریزی این مبلغ همکاری لازم را داشته باشند.

در ابتدای این نشست نیز آزاده امینیان، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دامغان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و قرائت دستور جلسه به ارائه گزارشی از عملکرد و وضعیت کتابخانه‌های عمومی شهرستان در شش‌ماهه اول سال پرداخت.

جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان دامغان برگزار شد

در ادامه اعضای حاضر در مورد نصب بنرهای تبلیغاتی سیزدهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی توسط شهرداری دامغان در میدان‌های اصلی شهر بحث و تبادل‌نظر کردند و همچنین مقرر شد سایر دستگاه‌های اجرایی نیز در جریان برگزاری و شرکت در جشنواره قرار گیرند و در پایان جشنواره نیز از دستگاه‌هایی که بیشترین میزان مشارکت را داشته‌اند، تقدیر به عمل آید.

در این جلسه همچنین در خصوص هفته دفاع مقدس و برنامه‌های اجراشده در کتابخانه‌های عمومی نیز گزارش‌هایی ارائه شد که مهم‌ترین آن‌ها تجلیل از بانوان پیشکسوت حاضر در دوران دفاع مقدس بود. در این جلسه از این بانوان قدردانی و خاطراتی توسط این دو بانو از دوران دفاع مقدس نقل شد.

گفتنی است، در پایان جلسه از کتاب «دو مروارید و یک صدف» خاطرات شهیدان حسن گلشنی، سید سعید هاشمی و عبدالرحیم خطیب‌زاده رونمایی و از زهرا حدادی، نویسنده اثر نیز تقدیر شد.

جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان دامغان برگزار شد

جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان دامغان برگزار شد

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
5 + 0 =