یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۷

مدیرکل توسعه کتابخانه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛

بازطراحی کتابخانه‌ها طیف گسترده‌ای از نیاز مخاطبان کتابخانه‌ها را برآورده می‌سازد

بازدید مدیرکل توسعه کتابخانه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشوراز کتابخانه امام خمینی(ره) قزوین

اصغر گودرزی، مدیرکل توسعه کتابخانه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با هدف بررسی آخرین وضعیت فاز دوم پروژه بازطراحی کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) قزوین از این کتابخانه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین، اصغر گودرزی، مدیرکل توسعه کتابخانه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به همراه جمعی از همکاران خود طی سفر به استان قزوین از فاز دوم پروژه بازطراحی کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) قزوین و همچنین پروژه کتابخانه در حال افتتاح شهر بیدستان بازدید کرد.

مدیرکل توسعه کتابخانه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در این بازدید گفت: ارتقای کمی و کیفی خدمات کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) قزوین پس از بازطراحی و بهسازی های انجام شده، به واقع قابل توجه است.

اصغر گودرزی هدف از این بازدید را بررسی وضعیت و میزان پیشرفت پروژه های کتابخانه های عمومی استان قزوین دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم با بازطراحی و همچنین تعریف خدمات جدید در کتابخانه‌ های عمومی، موجب جلب رضایت حداکثری مخاطبان و جذب هرچه بیشتر عموم مردم به کتابخانه‌های عمومی شویم.

وی اظهار داشت: با بازطراحی فضا و خدمات کتابخانه‌های عمومی، نیازهای فرهنگی، اجتماعی و اطلاعاتی عموم مردم هرچه بهتر برآورده می‌شود.

گودرزی یادآور شد: بازطراحی کتابخانه های عمومی این امکان را فراهم کرده که گستره ای غنی از خدمات فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، آموزشی و اقتصادی در کتابخانه های عمومی برای هر گروه سنی و تحصیلی ارائه شود.

در این سفر همچنین از کتابخانه در حال افتتاح شهر بیدستان شهرستان البرز استان قزوین نیز بازدید و در رابطه با راهکارهای بهسازی فضای موجود در این کتابخانه گفتگو شد. 

بازدید مدیرکل توسعه نهاد

بازدید مدیرکل توسعه نهاد

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 4 =