شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۷

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران خبر داد؛

خرید بیش از ۱۶ میلیارد کتاب از نمایشگاه کتاب دفاع مقدس

سکینه خاتون مهدیان پور

مهدیان‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران از خرید منابع به ارزش ۱۶ میلیارد ریال از سیزدهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، در حاشیه نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس که همزمان با دومین کنگره ملی چهارده هزار و پانصد شهید استان برگزار شد، سکینه خاتون مهدیان‌پور، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت منابع به ارزش بیش از ۱۶ میلیارد ریال از سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت خریداری شد.

مهدیان‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قائمشهر گفت: اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران در راستای ترویج فرهنگ شهادت و توزیع کتاب‌های منتشر شده در حوزه دفاع مقدس در سطح کتابخانه‌های عمومی استان، مبلغ ۱۰ میلیارد ریال برای خرید کتاب از سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت اختصاص داد که با تخفیف انتشارات و مجمع نویسندگان بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال کتاب خریداری شد.
وی افزود: این مبلغ صرف خرید کتاب از بالغ بر ۸۰ ناشر حاضر در نمایشگاه شد و آثار خریداری شده در کتابخانه‌های عمومی ۲۲ شهرستان استان مازندران توزیع می‌شود.
مهدیان پور تصریح کرد: خرید این کتاب‌ها ضمن غنی کردن کتابخانه‌ها، منابعی را برای انجام فعالیت‌های ترویجی فراهم می‌کنند.
وی تأکید کرد: ادبیات پایداری باید توجه بیشتر شود و این کتاب‌ها باید به نسل جدید جامعه که دوران امام و شهدا را لمس نکردند، شناسانده شود و شناساندن از طریق اجرای برنامه‌های فرهنگی امکان پذیر است.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
6 + 12 =