دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۳

به میزبانی استان کرمان؛

هجدهمین رویداد «کسب‌وکار در کتابخانه‌های عمومی» برگزار می‌شود

پیش خبر - هجدهمین رویداد

در راستای حمایت از کسب و کارهای کوچک، هجدهمین رویداد کسب و کار در کتابخانه‌های عمومی، به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان، هجدهمین رویداد کسب ‌و کار در کتابخانه‌های عمومی، به منظور حمایت از کسب ‌و کارهای کوچک و بهره‌مندی از دانش، نظریات و ایده‌های اساتید، صاحب‌نظران و فعالان این حوزه به میزبانی استان کرمان برگزار می‌شود.

در این رویداد سیدباقر میرعبداللهی، معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛ سیدمحمد موقر افضلی، مدرس دانشگاه و فعال کسب‌وکار؛ مژده سلاجقه، دانشیار گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه شهید باهنر کرمان سخنرانی دارند و مربیان، اساتید و صاحبنظران علم اطلاعات و دانش‌شناسی و کسب‌وکار، کتابداران، صاحبان کسب ‌وکارهای کوچک و سایر علاقه‌مندان حضور خواهند داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این برنامه ساعت ۹ روز سه شنبه ۱۷ مهرماه به سالن اجتماعات کتابخانه شاه نعمت الله ولی ماهان یا پیوند www.skyroom.online/ch/researchpl/kerman مراجعه کنند.

از برنامه های جنبی این رویداد، نمایشگاهی از صنایع دستی، هنری و کسب‌ وکارهای کوچک در کتابخانه‌های عمومی استان است که عموم مردم می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

هجدهمین رویداد «کسب‌وکار در کتابخانه‌های عمومی» برگزار می‌شود

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 4 =