شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰

به همت کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد انجام شد؛

تقدیر از ۳۰۰ کودک شرکت‌کننده در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی

کراپ‌شده - تقدير رضوي در كهگيلويه و بويراحمد

هم‌زمان با روز جهانی کودک، بیش از ۳۰۰ کودک شرکت‌کننده در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی توسط کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد با اهدای جوایز و بسته‌های فرهنگی، تقدیر شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد، هم‌زمان با روز جهانی کودک، کتابخانه‌های عمومی شهری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد طی برگزاری چندین مراسم از کودکان شرکت‌کننده در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی تقدیر کردند.

خیام نریمان، کارشناس فرهنگی کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد ضمن اعلام این خبر گفت: این مراسم اختتامیه با اهدای جوایز و هدایای ارسالی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و باهدف تجلیل از کودکان شرکت‌کننده در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، همچنین ایجاد انگیزه بیشتر برای مشارکت در فعالیت‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی انجام شد.
وی تصریح کرد: این مراسم در قالب جمع‌خوانی، قصه‌گویی، مسابقات کتابخوانی و نقاشی در کتابخانه‌های عمومی شهرها و روستاهای شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران، دنا، بهمئی، چرام و لنده برگزار شد و استقبال خوب کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها را درپی داشت.
نریمان افزود: در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی کهگیلویه و بویراحمد نزدیک به ۱۳ هزار شرکت‌کننده در بخش‌های مکتوب و اینترنتی  مشارکت کردند که از این تعداد ۱۱۱۳ کودک، شرکت‌کننده بخش نقاشی بودند.