شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰

شهردار منطقه ۲ شهرستان قم عنوان کرد:

اختصاص سرانه‌های خدمات عمومی برای کتابخوانی، وظیفه شهرداری است

هفته کتاب

رضا رحیمی در گفتگو با روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی قم، اختصاص سرانه‌های خدمات عمومی برای کتابخوانی را یکی از وظایف اصلی شهرداری‌ها عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی قم، رضا رحیمی شهردار منطقه ۲ شهرستان قم در گفتگو با روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی قم، ضمن گرامیداشت ایام «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» با اشاره به تحقیق و پژوهش به عنوان یکی از عوامل ترویج مطالعه، بیان کرد: برنامه شهرداری برای گسترش فرهنگ کتابخوانی در منطقه ۲ که از مناطق محروم قم است، اختصاص سرانه‌های خدمات عمومی در بحث مراکز عمومی، بوستان‌ها و... است.

رحیمی در ادامه با اشاره به جمعیت ۲۰۰ هزار نفری منطقه ۲ قم، تصریح کرد: همانطور که در گذشته نیز تمام تلاش ما همکاری و تعامل در حوزه‌های فرهنگی بوده، با افزایش سرانه‌های خدمات عمومی از جمله مراکز کتاب و کتابخوانی، در این حوزه مهم به انجام وظایف‌مان ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به اقدامات تشویقی شهرداری، یادآور شد: همکاری و پیگیری پس از معرفی مراکز و اماکن مدنظر اداره کل کتابخانه‌های عمومی قم برای امور فرهنگی به ویژه کتاب و کتابخوانی، یکی از اقدامات تشویقی شهرداری منطقه ۲ قم است.

شهردار منطقه ۲ شهرستان قم در پایان از تلاش‌های صادقانه کتابداران در تشویق افراد مختلف جامعه به کتاب و کتابخوانی تقدیر و تشکر کرد.

برچسب‌ها