شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰

به همت اداره کتابخانه های عمومی ملارد صورت گرفت؛

سفر اتوبوس سفیر آگاهی به روستای اخترآباد

حضور کتابخانه سیار ملارد

با تلاش اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملارد؛ سفیر آگاهی سفیر دانایی به دورترین روستاهای استان تهران؛ روستای اخترآباد شهرستان ملارد سفر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران؛ همزمان با ایام گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار؛ اتوبوس تزئین شده ای با عنوان «سفیر آگاهی سفیر دانایی» در دورافتاده ترین روستای استان تهران؛ روستای اخترآباد و در میان علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی حضور یافت.

در این طرح، اتوبوسی به همت کتابداران تزئین شده و با قفسه ای از کتاب در میان دانش آموزان و کودکان روستای اخترآباد حضور یافت؛ فیروزه یارمحمدی ضمن تبریک ایام گرامیداشت روز کتاب و کتابخوانی، یکی از فوائد کتاب خوانی را دست یابی به معلومات و دانسته ای نویسنده بیان کرد و کتاب را دریچه ای به دنیای علم و معرفت دانست و از دانش آموزان خواست با کتاب خواندن دانسته های خود را افزایش دهند.

در ادامه دانش آموزان با حضور در اتوبوس به مطالعه کتاب پرداختند  و برای کودکان  برنامه قصه گویی انجام شد.

سپس همیاران کتاب با حضور در تنها مرکز فرهنگی روستا (کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان) ایام گرامیداشت کتاب و کتابخوانی را به کتابدار آن تبریک گفته و از خدمات آنها تقدیر و تشکر کردند. در ادامه مسیر، اتوبوس در روستاهای شش، محمودآباد، چهارباغ و روستاهای دیگر توقف کرد و کودکان و مردم روستا از این اتوبوس دیدن کردند.

در حاشیه این برنامه به دانش آموزان مقطع دبیرستان و ابتدایی کتاب و هدایایی اهدا شد.

گفتنی است در این طرح فیروزه یارمحمدی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان، محمد انصاری دهیار روستای اختر آباد و مریم قهرمانی عضو شورای روستا، عبداله حسینی مسئول کتابخانه عمومی شهید رجایی حضور داشتند.

برچسب‌ها