چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰

با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی و فرماندار بافق؛

کتابداران کتابخانه مفیدی شهرستان بافق مورد تقدیر قرار گرفتند

حضور نماینده مجلس در کتابخانه مفیدی بافق

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان از کتابخانه محمد مفیدی دیدن کردند و از کتابداران این کتابخانه به دلیل کسب رتبه کشوری تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، محمدرضا صباغیان، نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی و محمد زاده‌رحمانی، فرماندار شهرستان با حضور در محل کتابخانه عمومی محمد مفیدی با رئیس و کتابداران شهرستان دیدار و ایام گرامیداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار را به آنان تبریک گفتند.

صباغیان با گرامیداشت این هفته از زحمات مجموعه کارکنان و کتابداران پر تلاش اداره کتابخانه‌های عمومی بافق قدردانی کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با ابراز رضایت از فعالیت‌ها و خدمات فرهنگی متنوع در کتابخانه‌های عمومی شهرستان اظهار داشت: خوشبختانه شاهد روند رو به رشدی در کتابخانه‌های بافق هستیم.

وی با تأکید بر اهمیت و حساسیت فعالیت کتابخانه‌ها، افزود: برای توسعه خدمات فرهنگی به مردم باید بسیجی همگانی صورت گرفته و کتابخانه‌های عمومی در مسیر ارائه برنامه‌های مفید به مردم یاری شوند.

صباغیان تعامل خوب و دوستانه رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان با سایر دستگاه‌ها و مسئولان را از نقاط قوت این مجموعه فرهنگی عنوان کرد و گفت: نگاه دلسوزانه و متعهدانه رئیس اداره کتابخانه‌ها به پیشرفت و ارتقای مجموعه، ارزشمند است.

زاده‌رحمانی، فرماندار بافق نیز در این بازدید به بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای بهسازی و مرمت ساختمان کتابخانه‌های عمومی شهرستان پرداخت و اظهار داشت: خوشبختانه در چند سال اخیر اقدامات مؤثری در توسعه و بهسازی فضای کتابخانه‌ای در بافق صورت گرفته است و اکنون این شهرستان به جایگاهی دست یافته است که کتابخانه محمد مفیدی جزو سه کتابخانه برتر در سطح کشور معرفی شده است.

الهام آقایی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بافق نیز در این بازدید، مهم‌ترین مشکل کتابخانه‌ها را کمبود کتاب به ویژه در بخش کودکان و نوجوانان دانست و از مسئولان خواست تا در حوزه تأمین کتب مورد نیاز، یاری‌گر کتابخانه‌ها باشند.

گفتنی است، کتابخانه عمومی محمد مفیدی بافق در آیین بزرگداشت روز «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» که ۲۴ آبان‌ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در تهران برگزار شد، به عنوان یکی از سه کتابخانه برتر شهری در سطح کشور انتخاب و از مسئول این کتابخانه تجلیل شد.

برچسب‌ها