یکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲

به مناسبت ایام گرامیداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار انجام شد؛

عیادت کتابدران خوزستانی از کودکان بستری در بیمارستان

کراپ‌شده - بخش کودک کتابخانه دزفول

به مناسبت ایام گرامیداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار، کتابداران دزفول و کتابخانه عمومی شهید پیشبهار بهبهان در بخش اطفال بیمارستان گنجویان دزفول و بیمارستان شهیدزاده حضور پیدا کردند.

به گزارش روابط عمومی کتابخانه های عمومی خوزستان، کتابداران شهرستان دزفول با مراجعه به بخش اطفال بیمارستان گنجویان این شهرستان حضور پیدا کرده و ضمن عیادت از آن ها  برنامه های متنوع فرهنگی از قبیل قصه گویی و مسابقه نقاشی را به اجراء گذاشتند.

جوروند رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دزفول گفت: در ایام گرامیداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار و به منظور توسعه فرهنگ مطالعه و عیادت  کودکان و نوجوانان بیمار، کتابداران دزفول با حضور در بخش اطفال بیمارستان بزرگ این شهرستان ضمن تفقد و دلجویی از بیماران به اجرای برنامه‌های متوع و جذاب پرداختند.

وی افزود : قصه گویی و شعر خوانی از جمله بخش‌های این برنامه بود که با استقبال کودکان روبرو شد، آموزش اوریگامی و عروسک گردانی نیز دیگر قسمت‌های برنامه بود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان عنوان کرد: این مراسمات ضمن ایجاد انگیزه بیشتر جهت کتابخوانی موجب بالا بردن روحیه و نشاط بیماران نیز خواهد شد و لذا تداوم این برنامه‌ها ضروری بنظر می رسد.

همچنین کتابداران کتابخانه عمومی شهید مسعود پیشبهار بهبهان با حضور در بخش اطفال بیمارستان شهیدزاده برنامه قصه گویی، شعر خوانی و مسابقه را  برای کودکان خردسال و بیمار به اجرا گذاشتند.

نرگس موقرپور سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهبهان با بیان این خبر گفت: کتابداران این شهرستان با حضور در بخش اطفال بیمارستان شهید زاده به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی  همچون قصه گویی، شعر خوانی و مسابقه  پرداختند.

 وی هدف از اجرای این برنامه را ارائه خدمات فرهنگی، ایجاد نشاط و طراوت در روحیه کودکان و کمک به خانواده های آنان در تقویت روحیه کودکان بیمارعنوان کرد و افزود: این برنامه با حضور مادران کودکان بیمار و معرفی کتاب های جذاب و آموزش نحوه ی مطالعه به خانواده آنان برگزار شد.

نرگس موقرپور تاکید کرد: حضور کتابداران و اجرای برنامه های شاد، لبخند دوباره ای به لبان دردمند کودکان نشاند و لحظاتی هر چند کوتاه شادی را به آنها هدیه کرد.
 

برچسب‌ها