شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳

مدیرکل صدا و سیمای استان:

صدا و سیمای یزد در خدمت برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی خواهد بود

دیدار مدیران کل کتابخانه‌های عمومی و صدا و سیمای یزد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بر همکاری بخش‌های مختلف این مرکز با هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد در این دیدار با اشاره به برگزاری موفق جشنواره کتابخوانی رضوی در سال گذشته، اظهار داشت: ابن جلسه به منظور هماهنگی برای برگزاری باشکوه‌تر هفتمین دوره جشنواره با دستگاه های مختلف فرهنگی استان برگزار شده است.

وی افزود: صدا و سیما با توجه به رسالت ویژه‌ای که در امر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به جامعه دارد، یکی از دستگاه‌های اصلی همکار در برگزاری جشنواره در سطح استان خواهد بود و با عنایت ویژه مدیرکل صدا و سیمای استان، از ظرفیت‌های رسانه ملی در راستای معرفی و تبلیغ جشنواره بهره خواهیم برد.

دوست فاطمی‌ها ابراز امیدواری کرد با همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها و مشارکت پرشور مردم، هفتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با شکوه خاصی در کشور و استان برگزار شود.

احمد پهلویانیان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد نیز  ضمن تقدیر از اقدامات مثبت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در امر ترویج کتاب وکتابخوانی گفت: با توجه به نامگذاری این جشنواره کتابخوانی به نام مطهر امام رضا(ع)، مجموعه معاونت‌های صداو سیما در امراطلاع‌رسانی، تبلیغ و معرفی مطلوب جشنواره کتابخوانی رضوی، همکاری لازم را خواهند داشت.

وی همچنین از همکاران مجموعه خود نیز خواست مشارکت گسترده در مسابقات کتابخوانی جشنواره به صورت فردی و خانوادگی داشته باشند.

در بخش پایانی این جلسه، مهدیه‌السادات حسینی مطلق، کارشناس فرهنگی و مطالعه مفید کتابخانه‌های عمومی استان به تشریح مراحل ثبت‌نام، تهیه کتاب‌ها و شرکت در جشنواره هفتم کتابخوانی رضوی پرداخت.

گفتنی است در پایان این جلسه که معاونان صدا، سیما و خبر صدا و سیمای مرکز یزد و معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد نیز حضور داشتند، حاضران با کتاب‌های جشنواره کتابخوانی رضوی عکسی یادگاری گرفتند.